sobota, 19 września 2015

Hellada na talerzu

Hellada na talerzu - Warsztaty kuchni greckiej z Lidl i Teo Vafidis

Wczoraj miałam okazję uczestniczyć w warsztatach kuchni greckiej zorganizowanych przez Lidl. Prowadzącym warsztaty był Grek - Teo Vafidis.










W trakcie warsztatów przygotowałam 3 pyszne potrawy, które przeniosły mnie na chwilę na grecką plażę i pozwoliły powrócić wspomnieniami do wakacji w Grecji.











Na początek przygotowałam starożytną sałatkę z kaszą bulgur i dressingiem z granatu. Następnie zrobiłam ciasto owsiane z chałwą kakaową. Daniem głównym były małże a'la Teo.






Wszystko było obłędnie pyszne i greckie, a Teo jest uroczym, ciepłym i bardzo otwartym Grekiem, który opowiadał bardzo dużo ciekawych historii o życiu w Grecji i tamtejszej kuchni.

Mam nadzieję, że nie były to moje ostatnie warsztaty, spotkanie z Teo i kuchnią grecką.

Teraz odliczam dni do poniedziałku, ponieważ właśnie w poniedziałek rusza tydzień grecki w Lidlu
Już nie mogę się doczekać, a moja lista zakupów niebezpiecznie się wydłuża.

Kochani, niedługo możecie spodziewać się na blogu przepisów na dania kuchni greckiej.













Na koniec otrzymałam prezent - produkty z tygodnia greckiego! 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz