wtorek, 19 kwietnia 2016

Papryka faszerowana kaszą jęczmienną i quinoa



Papryka faszerowana kaszą jęczmienną i quinoa




Składniki – 4 porcje:

Papryka – 2 sztuki
Suszone pomidory – 5-6 sztuk
Kapary – 2 łyżki
Pomidory – 2 sztuki
Ser cheddar – ½ szklanki startego
Oregano suszone – 2 łyżeczki
Papryczka chili – 1 sztuka
Czosnek – 2 ząbki
Oliwa z oliwek – 1 łyżka
Sól

Wykonanie:

Kaszę ugotować według przepisu na opakowaniu, a następnie wymieszać z pokrojonymi w drobną kostkę pomidorami, suszonymi pomidorami i kaparami.
Na patelni rozgrzać oliwę i podsmażyć na niej drobno posiekany czosnek i chili. Dodać do nich kaszę z warzywami i całość smażyć przez 3-4 minuty. Farsz doprawić do smaku solą i suszonym oregano, a następnie wymieszać z potartym cheddarem.
Papryki umyć i przekroić na pół. Wydrążyć z nich gniazda nasienne i nafaszerować kaszą. Gotowe papryki piec przez 45-50 minut w 180 stopniach.